Neprihlásený Registrovať / Prihlásiť >>
HOME OBCHOD BLOG TRÉNING STRAVOVANIE SUPLEMENTÁCIA FÓRUM BODYZONE FUN KOŠÍK


DARČEKY

MAGAZIN

/ Home / Suplementácia

Mangán - dávkovanie a zdroje

Ak chceme dbať na správny vývoj našich kostí a chrupaviek, mali by sme zabezpečiť správny prísun mangánu.




@copyrighted mk_53
Autorsky chránený obsah. Spravodajská licencia vyhradená.


muscleking
18:58 21.4.2011
Ten je totiž dôležitý nielen pre ne, ale pomáha pri metabolizme cukrov a tým je akousi prevenciou proti cukrovke. Cievny a kardiovaskulárny systém ho potrebujú na správnu funkciu. Ďalej udržuje v tele správnu hladinu cholesterolu a zabraňuje jeho ukladaniu. Aj náš mozog si príde na svoje, zlepšuje pamäť, obranyschopnosť, celkovú imunitu a je výborný proti únave. Naozaj všestranný minerál, škoda len, že sa vekom jeho množstvo v našom tele postupne znižuje. Čo už, starnutiu nezabránime.

Zdroje: obilniny, olivy, špenát, orechy, čučoriedky, avokádo, ovsené vločky, hrášok, mandle
Nedostatok: kardiovaskulárne a cievne problémy, bolesti kĺbov, únava
Nadbytok: vracanie, bolesti hlavy

Komentáre (najnovšie hore)
Zatiaľ nebol pridaný žiadný komentár!

Aby si mohol pridavať príspevky musiš byť zaregistrovaný. Nepridávaj zbytočne rovnaké príspevky. Pre prehľadnosť a maximálnu relevanciu využívaj komentáre. Ak máš novú otázku alebo chceš založiť nový príspevok v tejto téme, klikni na tlačitko nižšie.

Vytvor nový príspevok v tejto téme. Budeš presmerovaný na prihlásenie / registráciu do svojho účtu





ESHOP


NEPREHLIADNI

Kúp si 2 produkty GODSEND a máš pumpu ZDARMA!


Team Muscleking:
- Prečo my?
- Sponzoring
- Odporúčajú nás..
Predaj:
- Ako na výhodný nákup?
- Cena dopravy
- Zľavy a darčeky
Pre zákazníkov:
- Prihlásiť / Registrovať
- Kontaktný formulár
- Prémiový účet
Iné:
- Facebook
- Facebook NEW
- Partneri