Neprihlásený Registrovať / Prihlásiť >>
HOME OBCHOD BLOG TRÉNING STRAVOVANIE SUPLEMENTÁCIA FÓRUM BODYZONE FUN KOŠÍK


DARČEKY

MAGAZIN

/ Home / Suplementácia

Naberte svaly s Gainz HALOPRO!

Halopro od značky Gainz patrí medzi jeden z najkomplexnejších doplnkov na trhu. Naši užívatelia si ho obľúbili vďaka jeho všestrannosti a výborným výsledkom.




@copyrighted mk_665
Autorsky chránený obsah. Spravodajská licencia vyhradená.


muscleking
19:38 4.11.2017
V Musclekingu sme preto pre vás zostavili pár odporúčaní k užívaniu a zapracovaniu do vášho jedálnička. Halopro si môžete u nás zakúpiť za skvelú cenu. Viac o samotnom doplnku a zložení sa dočítate tu:
http://www.muscleking.sk/detail.php?vyrobku=339-Halopro-all-in-one

Je úplne jedno čomu sa venujete alebo aké je vaše povolanie. Ak popri práci alebo škole tvrdo trénujete, vaše telo jednoducho potrebuje pomôcť. Na jednej strane by ste mali podporiť váš športový výkon a zlepšiť regeneráciu, ale zároveň dodať telu všetky potrebné živiny. Napr. vitamíny, minerály alebo proteíny a sacharidy. Ak trénujete naozaj tvrdo, potom netreba zabúdať aj na ochranu kĺbov a šliach. Halopro vám ponúka úplne všetko. Tak prečo to neskúsiť?

Ak ste si Halopro kúpili a chcete ho využiť na maximum, prečítajte si naše odporúčania nižšie.

MNOŽSTVO SACHARIDOV

Ak si pozriete zloženie, zistíte, že doplnok obsahuje kvalitné sacharidy s minimom cukru. Preto je vhodnejší do obdobia, keď je vašim cieľom nabrať svalovú hmotu. Ale nielen vtedy! Ak nie je vaším cieľom nabrať, tak jednoducho treba prispôsobiť stavbu jedálnička a obmedziť príjem sacharidov smerom ku koncu dňa. Vy ste pánmi kuchyne a nie ste odpadkový kôš, aby ste do seba hádzali úplne všetko. Vyberajte si nutrične lepšie potraviny. V našej sekcii s receptami nájdete inšpiráciu a manuály pre prípravu jedál.
http://www.muscleking.sk/strava.php?ukaz=recepty

VODA

Keďže Halopro obsahuje kreatín a iné stimulačné látky, nezabúdajte na dostatočný príjem tekutín. Nenechávajte telo bez tekutín. Je to blbosť!! Nedostatok tekutín podporuje únavu, vyčerpanosť a obmedzuje váš progres.

SPÁNOK

Ďalším faktorom je dostatočný spánok, ktorý je potrebný na regeneráciu. Potrebujete spávať. Ak sa nebudete dostatočne regenerovať, nepomôžu vám ani najkvalitnejšie doplnky. Ak ste investovali do takto kvalitnej suplementácie, tak je vašim cieľom predsa dosiahnuť maximum, nie??

NEVYNECHÁVAJTE SVOJU DÁVKU

Striktne dodržujte svoj suplementačný plán. Žiadne výhovorky a podobne. Uvedomte si, že chcete maximálne využiť vaše investované peniaze. Ak si máte užiť dávku ihneď po tréningu, tak sa tak pripravte do posilňovne.. zoberte si šejker, odsypte si svoju dávku ..

AKO TRÉNOVAŤ?

Nie je nič jednoduchšie ako kliknuť do sekcie 'tréningy', kde nájdete množstvo interaktívnych rozpisov. V sekcii 'tréningové série', nájdete kompletné seriály, podľa ktorých môžete trénovať alebo sa zdokonaliť v tréningu.

Tréningové plány:
http://www.muscleking.sk/treningy.php

Tréningové série:
http://www.muscleking.sk/seria.php?tip=1

Zásobník cvikov:
http://www.muscleking.sk/cviky.php

Pre váš progres je potrebné zohľadniť úplne všetko. Nižšie nájdete naše odporúčania.





Rozpis 1
ČasObsah
Ihneď po prebudení 1,5 dcl vody
Prvá vec, ktorú vykonáte ihneď ako sa zobudíte. Voda v tomto čase je výborná pre naštartovanie metabolizmu.
raňajky Desiata by mala obsahovať aj ovocie a zeleninu. Samozrejme všetko treba prispôsobiť svojim možnostiam. Napríklad pre študentov odporúčame tuniakovú bagetu. Na desiatu je tiež vhodný proteínový prípravok.
+2 dcl vody
obed Odporúčame zaradiť mäso. Najlepšie kuracie a k tomu ryža, prípadne zemiaky. Opäť pridajte aj zeleninu, pokojne môže obsahovať aj viac sacharidov.
+3 dcl vody
Jedlo pred tréningom Predtréningové jedlo by malo byť rýchlo stráviteľné, ľahké a malo by vám dodať dostatočné množstvo energie na tréning. Čo všetko odporúčajú naši užívatelia, nájdete tu.
+2 dcl vody
1 hod. pred tréningom 50g prípravku Halopro
Počas tréningu Počas tréningu pite dostatok vody, cca. 5-8 dcl vody.
Ihneď po tréningu 50g prípravku , 1 tableta a 1 kapsula Halopro
+2 dcl vody
NIKDY NEVYNECHÁVAŤ. Čas po tréningu je mimoriadne dôležitý
Večera Prvé potréningové jedlo musí byť bohaté aj na sacharidy aj na proteíny.
+2 dcl vody
Pred spaním Jedlo, ktoré obsahuje pomalší zdroj proteínu. Neodporúčame na noc rýchle sacharidy. Výbornou voľbou je kombinácia tvarohu, orechov a pomalého proteínu.
+2 dcl vody
Odpočinok Nepodceňujte silu odpočinku. Spánok dokáže zázraky. Nezabudajte, že kľúčové hormóny sa uvoľňujú najmä v noci.


Halopro
Aktuálne vypredané!


Alternatívne produkty:

THE STACK (SOLID + A-HD)
od: 56.90€

MyoPro + Creatabs ZDARMA
od: 35.90€

C4 Chrome + Dymatize AminoPro 70g
od: 16.90€

Carnivor (66%)
od: 38.90€

ISO 100 Proteín
od: 59.90€

Nitro-Tech Performance Series
od: 37.90€

100% Whey Gold
od: 21.90€


Komentáre (najnovšie hore)
Zatiaľ nebol pridaný žiadný komentár!

Aby si mohol pridavať príspevky musiš byť zaregistrovaný. Nepridávaj zbytočne rovnaké príspevky. Pre prehľadnosť a maximálnu relevanciu využívaj komentáre. Ak máš novú otázku alebo chceš založiť nový príspevok v tejto téme, klikni na tlačitko nižšie.

Vytvor nový príspevok v tejto téme. Budeš presmerovaný na prihlásenie / registráciu do svojho účtu





ESHOP


NEPREHLIADNI



Team Muscleking:
- Prečo my?
- Sponzoring
- Odporúčajú nás..
Predaj:
- Ako na výhodný nákup?
- Cena dopravy
- Zľavy a darčeky
Pre zákazníkov:
- Prihlásiť / Registrovať
- Kontaktný formulár
- Prémiový účet
Iné:
- Facebook
- Facebook NEW
- Partneri