Neprihlásený Registrovať / Prihlásiť >>
HOME OBCHOD BLOG TRÉNING STRAVOVANIE SUPLEMENTÁCIA FÓRUM BODYZONE FUN KOŠÍK


DARČEKY

MAGAZIN

/ Home / Tréning

4 tipy pre krajší zadok od latino fitnesky Yarishna Ayala

Latinské krásky sú mnohými považované za najkrajšie ženy na svete. Toto tvrdenie je určite pravdivé pri Yarishne Ayala.




@copyrighted mk_968
Autorsky chránený obsah. Spravodajská licencia vyhradená.


muscleking
9:56 27.3.2018
Yarishne Ayala je profesionálna fitneska a ako fitnes model si rada zapózuje aj pre renomovaných fotografov.

Latinské krásky vždy vynikali stavbou tela a to čo im mnohé ženy závidia, je ich vypracovaný a pekne guľatý zadok.

Nižšie ponúka Ayala pár tipov pre krajší a guľatejší zadok.

Myslím, že dnes je snom väčšiny žien, ktoré cvičia mať zadok vyformovaný, pevný a pekne tvarovaný. Asi najčastejším problémom je, že ženy majú príliš široké boky a zadok skôr do bokov ako dozadu.. hovorí Ayala, ktorá sa pravidelne venuje vlastným klientkám.

Ak chceme aby náš zadok na postave vynikol, mali by sa venovať tréningu všetkých partií a nebáť sa silového tréningu. Množstvo dievčat sa ešte stále bojí cvičenia s váhami. Ale neviem si predstaviť ako môže zadok rásť, keď je to sval, bez toho aby ste ho riadne zaťažili.



Odporúčania

1 ) Snažte sa zúžiť pás!
Nezabúdajte, že chcete aby vynikol na vašej postave zadok a preto je potrebné pracovať aj s inými partiami, nikdy to nie ej len o tom, že sa teraz vrhnete na tréning drepov a budete do nekonečna drepovať. Snažte sa schudnúť alebo vyformovať pás. Ak bude malý, vaše proporcie môžu vyniknúť.

2 ) Zúžte boky!
Ďalšou svalovou partiou, ktorej by ste mali venovať pozornosť sú boky. Snažte sa ich zhodiť a ak je toto vaša problémová partia, venujte jej dostatočnú pozornosť.

3 ) Cvičte hamstringy
Cvičte hamstringy aby sa vám formovali zadné časti nôh. Pomôžete takto oddeliť glutény od hamstringov a zadok môže dostať úplne iný tvar.



4 ) Znížte množstvo telesného tuku
Ak chcete mať pekne oddelené jednotlivé svalové partie, musíte znížiť váš telesný tuk. Postupne a zdravo, neodporúčam radikálne diéty.

4 ) Cvičte nohy a glutény z rôznych uhlov
Snažte sa vyberať správne cviky na nohy, ktoré u vás zapájajú glutény. Cviky odmieňajte, striedajte intenzitu a spôsob zaťaženia. Dávajte si pri tréningu pozor aby ste vytvárali harmóniu všetkých svalových skupín.

Nezabúdajte, že cvičenie má byť radosťou a nie utrvením ;)



Obrázky / Fotky k článku

Videá k článku
Nutrex >>

Anabolic Stack: T-UP + Anabol 5
od: 46.90€

Anabol 5 Advanced
od: 21.90€

BCAA Drive
od: 16.90€

Lipo 6
od: 24.90€

Lipo 6 Black Hers Ultra Concentrate
od: 27.90€

Lipo 6 Black Hers
od: 29.90€

T-UP Black NEW
od: 29.90€


Komentáre (najnovšie hore)
Zatiaľ nebol pridaný žiadný komentár!

Aby si mohol pridavať príspevky musiš byť zaregistrovaný. Nepridávaj zbytočne rovnaké príspevky. Pre prehľadnosť a maximálnu relevanciu využívaj komentáre. Ak máš novú otázku alebo chceš založiť nový príspevok v tejto téme, klikni na tlačitko nižšie.

Vytvor nový príspevok v tejto téme. Budeš presmerovaný na prihlásenie / registráciu do svojho účtu





ESHOP


NEPREHLIADNI



Team Muscleking:
- Prečo my?
- Sponzoring
- Odporúčajú nás..
Predaj:
- Ako na výhodný nákup?
- Cena dopravy
- Zľavy a darčeky
Pre zákazníkov:
- Prihlásiť / Registrovať
- Kontaktný formulár
- Prémiový účet
Iné:
- Facebook
- Facebook NEW
- Partneri